Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 23 juni 2009 09:24

Nu är jag då ledig igen:) 5 Dagars ledighet!!!


Igår så blev det en vilodag (igen) då jag klev av, vände dygnet, och var grymt trött. Valde då itsället att åka till IKEA och köpa lite golvlister samt att sätta upp ett dörrfoder, finns fortfarande en hel del småjobb (jobbigt och tråkigt) kvar för den som vill ha nått att göra!?!?


Idag så var tanken att jag skulle springa årets första bantävling i och med 5000 m på Sommarspelen, tävlingar som arrangeras av klubben inne på Sthlm Stadion ikväll och jag skall vara funktionär för längdhoppet. Fick igår dock (sent) besked via mail att jag inte kommer kunna vara både funkis och springa då detta krockar, blir alltså inget springa ikväll:( Pga detta så blir det att gräva upp en reservplan ur bakfickan, intervaller är ju alltid kul:-) Har mailat coachen om nått förslag men ännu inte fått nått svar så om det inte kommer något förslag så blir det intervaller enl stegen 800 - 1000 - 1200 - 1000 - 800 m med varierande längd av ståvila mellan varje, tanken är att dessa skall gå mkt fort ( i mina mått mätt), ca 3.15 min/km. Återstår att se om det blir detta pass eller inte?!


Utöver träning och funkisjobb så är det inte nått speciellt som är inplanerat idag utan det får bli att ta dagen lite som den kommer, skall bli riktigt skönt:-) 

Ovido - Quiz & Flashcards