Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 5 juni 2009 22:32

Hade tänkt mig ett lättare löppass även denna dag men då vi igår var och köpte vårt nya golv till köket & hallen, som skulle läggas på Lördag, så kunde jag inte hålla mig från golvet. Började med läggningsarbetet ca kl. 10.00 och var klar först kl. 22.00 ikväll, 12 timmars arbetspass även på lediga dagar!!!

Nu i efterhand så kan jag helt klart säga att det var värt allt detta slit, herre j..lar vad snyggt det blev:-) Skall ta och peta in ett par före, under och nu nästa efter bilder under helgen om jag hinner.


Med tanke på att det idag har ägnats hela dagen och kvällen åt golvet så är jag ju ledig från detta imorgon och kan köra mitt lättare löppass då istället (byter plats på vilo & träningsdag helt enklelt). Får se mer vad morgondagen har att bjuda på utöver löpning och VM- kval mellan Sverige och Danmark. Skulle ju vara kul att hinna med ett besök på IKEA, men det får nog vänta!?!?



Ovido - Quiz & Flashcards