Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 20 juni 2009 14:59

Ja, idag så tycker jag att det är dags för veckans första träningsfria dag:-) Har nu 7 st dagar i rad med träning (löpning) bakom mig så då kan man ju belöna kroppen med lite vila från detta, även om min kropp ser just löpningen som belöning:-)


Natten som gick på jobbet var extremt jättelugn, alla är ju bortresta och så var det inga butikslåsningar eller upplåsninger alls för min del varpå det fanns hur mkt tid som helst att bara strosa omkring i områdena, rätt skönt faktiskt.


Igår innan jobbet så hade vi ju midsommarmiddag här hemma (jag & Madde) men innan detta så han jag ju med en lättare löprunda på 7,5 km (33.41). 


Idag så skall vi snart iväg hem till maddes Pappa för att äta lite middag, skall bli jättegott (gissar på grillat!?!)


För övrigt så har jag nu bara 2 nätter kvar att jobba innan jag kan inkassera en ny ledighet på 5 dagar:-)

Ovido - Quiz & Flashcards