Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 9 juni 2009 15:01

Nu har jag då avverkat en första natt på jobbet för denna lite annorlunda jobbvända, har ju lära och rättegång som gör den lite speciell.

Natten som gick var riktigt lugn och stillsam, den gick även riktigt fort då jag ju som sagt hade sällskap med mig i form av lära. Den kommande natten kommer troligen att gå ännu snabbare då jag kommer att ha lära även denna natt samt att jag kommer att gå hem redan senast kl. 03.00 Skall infinna mig vid rätten imorgon kl. 13.00, skall vittna i ett ärende där jag såg en kille slå sönder ett skyltfönster i vintras. Det kan ju vara lite bra om jag är vaken när jag kommer och vittnar;)


Idag så väntar, innan jobbet, ännu en dag med distanspass. Får inte köra igång med kvalitet innan tidigast Torsdag (denna veckan), och jag så var/ är så grymt sugen på att springa Ursvik Extrem (15 km terränglopp) imorgon. Jag kanske kan få tjuvstarta med kvalitet, jag joggade ju ändå ner på marans sista 12 km?!?!;)


Här kommer lite mera bilder på hur hallen nu ser ut efter våra renoveringar, det är nymålad trapp (furufärgad förut), nymålat tak och vägar (gula vägar tidigare), nya dörrar och nytt golv:-)



Ovido - Quiz & Flashcards