Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 4 juni 2009 15:30

Nu har jag börjat smyga igång med träningen lite lätt igen efter helgens mara, igår blev det 5,5 km mkt lätt löpning (24.01) som idag följdes upp av ett lite längre pass när det avverkades 8,7 km. Även dagens pass var riktigt lätt och avverkades på 38.29. Det tycks nu som att kroppen har hämtat sig riktigt bra efter helgens mara, eller så är det mera som så att jag pga krampen sista 12 km inte kunde köra slut på kroppen så hårt som jag ju önskade att jag hade gjort;) Har på dessa 2 lätta passen inte känt mig speciellt sliten, snarare tvärtom. Det är väl det enda positiva med helgens miss att jag nu ser ut att kunna komma upp i bra träning, utan skavanker, rätt så fort igen. Det kommer dock att bli riktigt lugn och lätt löpning denna veckan och halva nästa, minst, innan jag sätter fart på benen igen på allvar!!!


Idag så har vi annars varit ute och handlat vårt nya köks & hallgolv, detta skall läggas in på Lördag (om vi inte tjuvstartar;)). Kommer att bli j..ligt snyggt:-)


Ikväll så skall vi gå och skriva på ägandepapprena för lägenheten, grymt kul, Nu är man som sagt bostadsrättsägare:-)


Nu är det snart dags att ge sig ut i regnet på en runda med hundarna.

Ovido - Quiz & Flashcards