Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 15 juni 2009 19:51

Men dagens inlägg här måste ju bara börja med vad som just nu hände!!! Våra nya grannar kom precis förbi med en STOR bit JORDGUBBSTÅRTA, de hade haft kalas och ville bjuda oss på det som var över:-) Snacka om att ha tur med grannarna, alla är lika trevliga och detta trotts att vi har 4 st stora schäferhundar (eller är det kanske pga av hundarna?!). Trevliga är de i alla fall och tårtan kommer säkerligen att smaka muma:-)


Så till dagen då, det var under hela morgonen & förmiddagen hundträning som gällde. Körde hårt med både Leffe och Bonzo, de skötte sig riktigt bra även om Bonzo bet mig i handen så att blodvite uppstod på ovansidan av handen samt pekfingret. Jag skulle ge honom hans brandslang som belöning då denna olycka skedde, men det var bara en lite skråma så vi körde på som om ingenting hade hänt.

Efter att ha kommit hem och ätit lite lunch samt slappat lite så var det dags för dagens träningspass, ett lite längre distanspass. 13,8 km på 58.41 blev det av detta pass, det kändes idag riktigt bra och jag rullade bara på. I och med att det kändes så pass bra så släppte jag på med lite mera fart utan att på något sätt förta mig, vill ju spara på krutet till morgondagens kvallitetspass:-) Mot slutet av dagens pass så blev det en lite svagt stramande känsla i höger ljumske, förhoppningsvis bara trötthet.


Kvällen kommer nog att fördrivas framför dumburken, med TÅRTAN såklart:-)


Imorgon så är det dags för klubbträning inne på Sthlm Stadion, en elakt intervallstege stod på programet om jag inte minns helt fel (mer om detta imorgon).

Ovido - Quiz & Flashcards