Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Henrik Tiberg - 8 juni 2009 14:45

Har ju utlovat lite bilder på hur vårt nyköpta (ombildat till Brf) hem förändrats/ förändras. Här kommer ett par bilder på hur hallen och köket förändras, kommer flera senare...... (när Madde hinner ta/ ta fram flera).



Av Henrik Tiberg - 8 juni 2009 14:26

Idag så är det återigen dags för lite nattjobb igen, 4 nätter är det som väntar. Denna vändan kommer nog ändå gå ganska så snabbt då jag skall ha lära med mig samt att jag bara kommer jobba halvnatt imorgon pga att jag skall till rätten och vitna på Onsdag (kl. 13.00), mer om detta senare.


Igår så var det ännu en späckad dag med renovering, möbelmontering och fikabesök, jag höll på att glöma att det blev en sväng till tippen med en massa skräp och så självklart ett löppass. Igår så blev det 8,7 km lätt, lätt distans (39.04) med en grym träningsvärk i häcken och ljumsken, helt otroligt att man får träningsvärk av lite golvläggande:-)


Idag så har det blivitt ett nytt distanspass, 11,5 km på 50.14. Även idag med samma träningsvärk som igår om än lite lindrigare. Om jag bortser från träningsvärken (hur man nu gör detta;)) så kändes det riktigt bra idag:-)


Utöver dagens pass så har det blivitt lite handlande och fixande inför jobbet (mackor och sånt). Ingen renovering idag:-), nu skall jag få jobba och vila upp mig lite;)

Ovido - Quiz & Flashcards