Alla inlägg den 24 november 2009

Av Henrik Tiberg - 24 november 2009 19:52

Har idag avverkat dag 1 av 3 när det gäller den fortutbildning för att få jobba vidare som jag går.

Det blev i och med detta en mkt tidig morgon (för att vara mig), upp kl. 05.45 för att hinna rasta lite hund, äta frukost och ta mig till Solna för till kl. 08.00

Har under hela dagens sutit och repeterat en massa juridik, ingenting nytt men ändå bra att gå igenom allt detta igen (var ju ett tag sedan senast). Extra kul blir det ju när man kan sitta och diskutera med likasinade som jobbar på andra bolag och andra platser, det kommer alltid fram lite sköna storysGlad.

Med tanke på att det vart en lång dag i skolbänken (08-17) så var det riktigt passande att det stod vila på dagens träningsprogram, hade nog varit anningen segt att komma ut på ett pass nu på kvällen.


Imorgon så är det hjärt & lungrädning + sjukvård som gäller under förmiddagen, efter lunch så är det självskydd. Kommer bli att kramas lite med kollegorna där alltsåFlört. Tänkte även passa på att efter avslutat självskydd (slut på utbildningsdagen) dra på mig löpkläderna för att springa gårdagens riktigt lätta pass, 20-25 min står det på skissen.

Nu skall jag lägga mig på soffan och vila till lite hockey (Frölunda- HV 71).

Ovido - Quiz & Flashcards