Alla inlägg den 4 november 2009

Av Henrik Tiberg - 4 november 2009 18:19

Nu har även denna ledighet nått sitt slut och det är om ca 1 timma dags för jobb igen.


Jag måste bara börja med att meddela de som följer min invägning (om nån nu gör detta) att jag har bytt dag för detta, jag körde förr i tiden på Söndagar och kommer att göra så i fortsättningen med. Vill inte köra invägningen på en kvalitetsdag (träningen) då detta blir mkt missvisande eftersom jag som regel har stor vätskeförlust vid lägdax. Nästa invägning kommer nu att bli på Söndag, Söndagar gäller fortsättningsvis!!

Idag så är det som sagt återigen dags för jobb, detta innebär att denna dagen varit en dag med förberedelser inför jobbvändan. Handla lite, fixa med mackor och matlåda, vila lite på eftermiddagen m m....


På träningsfronten har det idag varit ett lättare distanspass på 8,5 km (39.18) somföljdes upp av styrketräning i 35 min. Löpningen kördes ihop med Leffe, han sprang återigen hur bra som helst (han älskar detta). Kändes annars riktigt bra på dagens pass, kroppen inte alls lika påverkad idag som efter förra Tisdagspasset. Tilläggas angående dagens pass är att detta var första passet för säsongen som det småyrde lite snö i luftenRynkar på näsan, nu är vi där igen!!!


Nu skall jag ta lite mera kaffe innan det är dags att dra till jobbet, imorgon så väntar ännu ett vintertecken i och med första kvalitetspasset på löpbandet men mer om detta imorgon!



Ovido - Quiz & Flashcards