Alla inlägg den 17 november 2009

Av Henrik Tiberg - 17 november 2009 18:34

att skriva om, men jag gör det ändåFlört.


Har nu bara 1 natt kvar att jobba innan det är dags för 6 (!!!) dagars ledighet följt av 3 dagar fortutbildning, kommer inte behöva vara uppe och jobba natt på hela 2 veckorGlad!!!


Natten som gick på jobbet var hur lugn som helt, egentligen ingenting alls som hände där. Det enda som hände var då jag skulle börja jobba, alla fick då lämna pissprov för ett oannonserat drogtest, detta är någonting som skall ske regelbundet (företagets policy). Annars var det lugnt.


Idag så har det inte heller hänt så värst mkt, jag har kört ett mkt lätt (och kort) löppass på 5,5 km (25.26) som följdes upp av lite styrketräning i 35 minuter, nu är jag STARKFlört. Måste erkänna att kroppen var lite seg efter gårdagens tuffa och långa pass (fattas bara!!!), dock så kändes det mkt bättre än väntat.


Nu skall jag ta lite mera kaffe innan sista natten på jobbet skall avvekas.

Ovido - Quiz & Flashcards