Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Skyddsträning med Leffe!

Av Henrik Tiberg - 31 oktober 2009 19:14

Idag så har det blivitt en (planerad) vilodag från löpning och styrka, denna dagen har istället ägnats åt att under förmiddagen käka en lång frukost här hemma tillsammans med en kollegoch vän - JättetrevligtGlad! Efter denna frukost så bar det av ner till Leffes skyddsträning för att köra ett ordentligt pass, 2 rejäla skyddspass & 1 lydnadspass, det gick riktigt bra. Vi ägnade mkt av dagens träning till ordning och reda, 2:a passet var nästan uteslutande transporter med överfall. Man måste ju ha kontroll över den lilla bitmaskinenFlört.


Efter avslutad skyddsträning så blev det en snabblunch och hundrastning innan jag kunde bänka mig i soffan för att kolla på Färjestad - Linköping (ppw), det gick inget bra utan blev förlust med 1-3Rynkar på näsan!


Nu ikväll så är det dumburken och en JÄTTESTOR skål med godis som väntar. Imorgon så är det återigen dags för ett skyddspass med Leffe, men innan detta skyddspass så skall jag ha hunnit med att köra mitt egna träningspass. 60 min distans med fartlek i form av (2*) 5* 60''/60'' är vad som gäller. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Tiberg - 12 april 2010 19:54

Då var det dags att byta plats på bloggen igen då!   Här är den nya adressen som ni skall spara och lägga på minnet:   http://henriksvinto.blogspot.com/ ...

Av Henrik Tiberg - 11 april 2010 20:08

Insåg helt plötsligt att det är en hel vecka sedan dess att jag senast skrev någonting här!!! Det är ju inget bra, men det finns flera förklaringar till detta. Vi har under den gågna veckan varit utan internet stora delar av tiden (comhem strular/ ar...

Av Henrik Tiberg - 4 april 2010 08:51

av ytterligare en baksida av att inte få träna som jag brukar och vill! Jag kan inte längre fortsätta att trycka i mig en massa mat, godis osv... Nu sätter sig detta!!!   Sedan senast så har det väl egentligen inte hänt sådär jättemkt att skriva ...

Av Henrik Tiberg - 2 april 2010 08:08

Idag är det 1 vecka sedan dess att jag fick lämna Danderyds Sjukhus med stränga order om att undvika ALLA former av fysisk ansträngning, skulle dessutom vila! Hade jag själv fått bestämma så hade jag ju åtminstone kunnat jobba i lugnan ro och sedan u...

Av Henrik Tiberg - 30 mars 2010 17:04

Än så länge går det rätt så bra att få dagarna att gå framåt såhär i sjukskrivningstider. Både igår Måndag och idag Tisdag så har det blivitt knappa halvdagar med träning av Leffe, igår var jag ute på Kista brukshundklubb och körde igenom honom i s...

Ovido - Quiz & Flashcards