Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 10 oktober 2009 18:40

Idag så har det mest handlat om att roa hundarna och att förbereda sig inför morgondagen (min födelsedag), det har blivitt en del spring i affärer och även ett lättare löppass på 5,5 km (24.05). Utöver detta så har det blivitt lite stryka skjortor m m. Dagens höjdpunkt är ändå kvar - Danmark - Sverige!!! Jag kommer med 110% säkerhet sitta i soffan och hålla alla tummar som finns!!!


Nu till morgondagen då, det kommer att bli lite körigt till en början men det är det värt! Hundarna skall lämnas in på pensionatet vid ca kl. 10.00, jag skall springa Hässelbyloppet 10 km med start kl. 12.00 och sedan så skall vi åka mot båten kl. 15.00 (lämnar land kl. 16.45) Vi drar iväg på en 36-timmars till Helsingfors, kommer bli en kanonskön inledning på min säsongsvilaGlad!


Vad sattsar jag då på i morgondagens Hässelbylopp?


Just nu så känns det mest som att det skall bli skönt att få vila i 2 veckor så imorgon har jag inga större förhoppningar om nån kanontid men kommer väl ändå gå för att komma under 36 min. Hoppas på en bra avslutning av denna lite sämre säsongen.


Nu skall jag njuta av lite KronhjortsbiffGlad! Får se om jag hinner klämma ner några rader här imorgon? Kommer om inte annat åtminstonne delge er mitt resultat från Hässelbyloppet (via SMS).



Ovido - Quiz & Flashcards