Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 19 oktober 2009 16:13

Nu har jag avverkat 1 av mina 2 säsongsvila veckor från löpningen, absolut inte ett enda löpsteg har jag tagit på denna veckan!!! Till en början så var det bara skönt att få vila från just löpningen men nu börjar jag verkligen få ett j..la sug på att få sticka ut och springa igen, skönt att känna när hungern och suget bara kommer mer och mer för varje dag samtidigt som kroppen bara känns fräschare för var dag som går (trotts att jag jobbar). Får väl se när jag kör ett första mkt lätt distanspass, Fredag eller Söndag denna veckan skulle jag gissa på men det kan även bli så att det dröjer till nästa Måndag.


Utöver att jag ständigt går och tänker på att få springa igenFlört så har jag nu jobbat 4 av mina 6 nätter på denna jobbvändan, skönt att se slutet på detta och början på en ledighet som kommer allt närmareGlad. Det har varit riktigt lugnt hela vändan på jobbet, detta har get mkt tid över till att träna hund vilket jag kan lova att gamlingarna (Bonzo & Svinto) uppskattar!!! Om det inte brakar loss inatt (med jobb) så kommer det även denna natt att bli en del inomhussök.


Nu skall jag göra mig redo för att köra dagens styrketräning, vill ju bli stark nån dagFlört!

Ovido - Quiz & Flashcards