Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 5 oktober 2009 14:21

lägga in en bild som visar hur sött min systerdotter var på gårdagens dopdag, här är lilla Felicia!!!



  




Av Henrik Tiberg - 5 oktober 2009 14:07

Dags för ännu en kort variant av bloggandet, är ju som bekant nere i Hjo för att hälsa på de nära och kära och då vill man ju inte sitta och slösa bort en massa tid framför denna dumburken, eller hurFlört!?


Idag så vaknade vi vid ca 08.30 efter att ha sovit mer än 9 timmar(!!!!), vet inte när detta hände senast!? Trotts detta så kände jag mig ganska så trött och seg ändå. Pga just detta så valde jag att skippa mina planer om att köra veckans första kvalitetspass idag, ett distanspass skulle vara mkt skönare så så fick det bli.


Totalt 15,00 km - 66 min
(Distans i terräng 15,00 km - 66 min)
Ansträngningsgrad: 11. Ganska lätt
Väder: Molnigt +5 till +10
Snittpuls: 142
Maxpuls: 152
Tillstånd: Seg
Ställe: Hjo, Högaliden 3*5:an
Sällskap: Leffe (schäfern)
Utrustning: New Balance 904 (Maj09)
Stretching
Kommentar: Hade svaga funderingar om att köra kvalitetspass idag men då jag vaknade (efter mer än 9 timmars sömn!!!) och fortfarande kände mig trött och seg så valde jag att bara lufsa mig genom ett rent distanspass.
Dagens pass kördes i Högaligens motionsspår, 3*5 km. När jag väl var igång så blev det bättre och skönare känsla ju längre jag kom:-) Skönt att bara nöta lite distans och njuta av naturen (och Leffes sällskap).

5:orna avverkades på:

22.05
21.54
21.49

(1.05.49)


Detta var det längsta som Leffe någonsin har sprunget och han gjorde det riktigt bra dessutom, hur många hundägare känner ni som är ute och springe 1,5 mil med sin hund?! Ut och rör på erFlört!!!


Nu resterande av dagen kan vi ägna åt annat än hundarna, de är ju trötta och nöjda nu (Madde roade Nelly och Gubbarna medans jag sprang), vi skall snart åka hem till min mormor för att överraska henne med en fika. Det skall bli jättekul att träffa mormor, att vi dessutom kommer att ha med oss en massa bilder från gårdagens dop (hon orkade inte vara med) kommer att göra henne extra gladGlad.


Nu är det dags att åka.

Ovido - Quiz & Flashcards