Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 20 oktober 2009 18:26

I och med att en ny tränings-/ tävlingssäsong snart drar igång så har jag ju satt upp en mängd mål inför denna (http://svinto.bloggagratis.se/2009/10/17/2090530-malsattning-09-10/), ett av dessa mål är ju att tappa ett par onödiga kilonFlört. Idag så var det dags för första invägningen, kommer att göra detta 1 gång i veckan (Måndagar el Tisdagar på eftermiddagen/ kvällen).


Startvikt 13/10= 85,7 kg (tung efter kryssning)


Idag 20/10= 83,8 kg, -1,9 kgGlad

 

En helt ok start måste jag ju säga! Nu är det bara en sådanhär vecka till och jag är framme vid målet att ligga på 81-82 kgGlad. Det jag har gjort för att gå ner dessa kilon är att helt ta bort godis och fika, inte en enda bit på en vecka och vipps så var det ett par kilo bort!!! Visst så har jag tänkt på vad jag stoppat i mig i matväg, lite åt viktväktarhållet har det blivitt men absolut ingenting extremt. Tänk då även på att jag inte har sprunget en enda meter denna veckan!!

 

Annars då?

Natten som gick på jobbet så blev det återigen en helt lugn natt, mkt tid för hundträning alltså! Hade med mig Leffe för att kunna köra honom lite i miljö, detta gick återigen riktigt bra.

Idag så har det blivitt en sanering av hemmet, jag har damsuget medans Madde fick torka golven. Sen så har jag även hunnit med att dra ut och köra ett litet lydnadspass med Leffe, tänk vad mkt tid man får över då man inte får löpträna!!!

 

Imorgon så börjar en 5 dagars ledighet, sista natten inatt alltsåGlad. Denna ledighet börjar jag dock med att åka på möte på jobbet följt av objektsträning med Leffe (även detta via jobbet).

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards