Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 16 oktober 2009 15:45

Ja, igår så var jag tvungen att lägga in lite träning i min vardag - detta trotts att säsongsvila råder på den fronten. Jag körde igenom det styrkeprogram som jag fått av klubbens naprapat, fukos ligger på bål och höft, vill ju inte komma in i nästa säsong och gå sönder direkt och då tänker jag som så att om jag hinner få in 4 st styrkepass innan säsongen drar igång om 1,5 vecka så kommer jag att vara igång med styrkan och på detta vis mera styrktåligGlad!

Idag så känner jag lite lätt svag träningsvärk kring magen, ryggen och hamstringen - sköntFlört.


Utöver detta lätta styrkepass så har det blivitt en hel del städande och plockande här hemma, f.n vad mkt dötid man får så fort man inte får vara ute och springa! Sen så skall vi ju inte tala om all energi som ligger och pyr i kroppen, den vill ju ut och springa!!!

Passade igår även på att köra ett ordentligt lydnadspass med Leffe igen, han är ju 13 månader nu - bara ca 5 kvar till en ev uppkörning (i bästa fall)- Då är det bäst att träna på alltså!!!

Efter allt detta så var det dags för att åka till jobbet för att köra en extranatt (övertid), sa ju att det fanns en massa överskottsenergi i kroppen nu under löpvilanFlört. Det var en riktigt lugn men kall natt, -3 grader var bottennoteringenRynkar på näsan - nu går det utför ett tag!!!


Idag så är det dags för att kliva på mitt ordinareia arbetsschema, 5 nätter som väntar nu alltså (totalt 6 denna veckan).

Ovido - Quiz & Flashcards