Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 8 oktober 2009 08:31

Ja, denna dagen är det mkt kul på agendanGlad!


Detta har jag tänkt att hinna med idag:


  • Kavlitetspass, 3000-2000-1000 m (10 kp fart), pj 3',2',1' + 10*60''/30''
  • Shoppa lite i Jönköping
  • Hälsa på min systerdotter Felicia + Syrran & Johan med.
  • Gå på hockey, HV 71- Färjestad, i Kinnarps Arena

Där har ni i korthet vad som väntar denna dagen hos mig/ oss, kommer helt enkelt att bli en kanonbra dag (speciellt om Färjestad vinner ikväll!!!)


Igår så blev det ett enkelt distanspass på 10 km (2 varv på 5:an) uppe vid Högaliden, kände mig då ruskigt sliten i kroppen. Det jag reagerade över redan då jag bytte om var att pulsen var mkt högre än normalt, mellan 70-80 mot normala 50-60!!! I normala fall så brukar segheten släppa då jag kommer igång lite men så inte igår utan det satte i genom hela passet! I och med gårdagens pass så och den slitenheten som fanns då så har jag idag en reservplan som säger att om det känns lika tungt idag så viker jag ner mig/ skippar jag 3000-2000-1000 m och bara kör de 10*60''/30'', kommer dock att värma upp för hela passet och även inleda detta (försiktigt/ lite långsamare än tänkt). Vi får väl se hur det blir!?


Nu är det dags att sätta i sig lite frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards