Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 13 oktober 2009 11:32

Nu är man på fast mark igen då, detta efter att ha varit ute på Östersjön i 36 timmar (med mellanlandning Helsingfors).

Det har varit en riktigt skön och trevlig resa som jag och Madde varit på, JÄTTEMKT god mat och då menar jag verkligen JÄTTEMKT!!! Det är tur att jag har säsongsvila från löpningen nu för annars så hade ni sett en som rullat fram här i Väsby efter 2 st middagsbuffer och 2 st frukostbuffer (+ en massa annat gott)!!! Det har även blivitt en och annan öl + ett par goa drinkar, årets alkoholranson för min delFlört!


Snart så skall vi åka och hämta hem hundarna från pensionatet, längtar faktiskt riktigt mkt efter de små liven nu!!! Annars så kommer det att bli en riktigt lugn dag idag, man har ju inte sovit sådär jättebra på båten så jag måste erkänna att jag är duktigt sliten nu. Blir lagom att gå en långrunda med hundarna (gå av sig lite mat) i skogen sen är det bara att dö på TV:soffan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards