Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 23 oktober 2009 08:38

Med tanke på att jag för tillfället har ett svikande intresse från besökarna på denna sidan (min Blogg) så har jag skapat en omröstning här på sidan (till höger om detta inlägg).

Passa på att hjälpa mig genom att rösta på hur det skall se ut framöver, skriv gärna även ett inlägg i Gästboken om det är flera saker som jag bör ändra på eller om det du tycker inte finns att rösta på!!!


Bra att veta är att det tyvärr bara går att lämna en röst per dator!!! (skriv i Gästboken om du har flera förslag/ synpunkter!)

Av Henrik Tiberg - 23 oktober 2009 08:15

Det jag funderar på just idag är om det inte borde vara dags för mig att få smyga igång med ett lite kort och lätt löppass just denna dagen, det har ju nu gått inte mindre än 12 dagar sedan senast (säsongvila). Jo, jag tror att det blir ett pass senare idagGlad!


Igår så blev det en rivstart på morgonen, det skulle komma över en firma och spola alla våra avlopp och brunnar här hemma. Denna firman lovade att ringa 1 timma innan de kom och när jag nyvaken stod och laddade kaffebryggaren kl. 08.00 så ringde telefonen, "Hej, jag är där om en timma!". Det var bara att ösa på för fulla muggar för att hinna ut med hundarna innan han/ de kom, det blir så stökigt med 4 st stora schäfrarFlört!


I och med att vi kom upp och igång så tidigt igår så fick man ut en hel del av dagen, köpte en videokamera, käka lunch på Ikea, träna hund på Solna/ Sundbyberg brukshundklubb, handla mat och lite annat..... En hel del blev gjort helt enkelt!!


Imorgon så är det dags för Leffe att göra MH (mentaltest), skall bli riktigt kul att se hur den lille aggerar!? Nu kommer man ju kunna få en liten föranning om hur ett framtida L-test kommer att kunna se ut, mer om detta imorgon när det är gjort! Hur som helst så kommer det att bli grymt tidigt imorgon då vi skall vara i Alunda kl. 07.45, vi har ca 1 tim & 10 min bilresa dit!!!!!Rynkar på näsan Blir väl att kliva upp runt kl. 05 nån gång!!!

Ovido - Quiz & Flashcards