Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Henrik Tiberg - 25 oktober 2009 17:39

Här kommer som jag utlovat filmen från Leffes (kanon-)MH igår! Det är bara att klicka på länkarna nedan:


Av Henrik Tiberg - 25 oktober 2009 07:21

Måste ju självklart (för husfriden) börja detta inlägg med att gratta Madde som idag fyller år, hiphip hurra!Glad

Sedan så är det bara att fortsätta med att gratta Leffe för ett grymt bra genomfört MH test igår!Glad Jag kommer att lägga upp filmer från gårdagens MH så snart de är färdiguppladdade, för den riktiga hundnörden så kan jag även tipsa om att gå in på Maddes blogg (http://working-gsd.bloggplatsen.se/) - Det kommer att uppdatteras med mkt mera om Leffes MH där.


Det blev igår en låååååång dag, uppe redan kl. 05 och i säng först vid 23.30 Hela dagen, kan man nog säga, ägnades åt hundarna. Först så bara det ju av till Alunda för Leffes Mh, där var vi klara starx innan kl. 12. Efter en lunch ute så åkte vi till Solnan/ Sundbyberg brukshundsklubb för att titta på ett par bekantas hunds MH, den gick också riktigt bra. Men Leffe var ändå i en klass för sig om jag nu får vara så kaxigt skrytsam!?Tungan ute Ni kommer själva få avgöra när filmerna är klara.

Efter avslutade MH:n så blev det 2 halvlånga promenader med hundarna, ungdommarna för sig och gammlingarna för sig. Sen så bar det äntligen av hem, hemma strax efter kl. 17.00.

Kvällen tillbringades sedan framför TV:n.


Idag så blir det förhoppningsvis ett kortare joggingpass (om jag hinner), skyddsträning med Leffe och födelsedagskalas (gemensamt för mig och Madde). Mycket kul idag alltsåGlad.



Ovido - Quiz & Flashcards