Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Henrik Tiberg - 22 juli 2009 19:01

Rätt skönt att ha semester måste jag bara få säga först:-)


Även denna dagens började efter en natt med sämre sömn, så brukar det dock alltid vara då jag varit inne och kört tuffa intervaller på kvällen så detta var väntat. Efter sedvanliga morgonrutiner så var det dags för dagens första träningspass, 7,5 km mkt lätt (33.53) distans på stela och sega ben som blev bättre efter hand. 2:a passet kom direkt efter detta lätta löppass då jag körde igenom mitt styrkeprogram på 35 min.

När förmidagens träning var avklarad och jag hade fått i mig lite lasagne så var det dags för att dra till Kista för att träna lite hund, främst Leffe. Det gick riktigt bra även denna dag.

Väl hemma igen så kunde jag sätta mig ner en kort stund innan det var dags att snöra på sig skorna för dagens 3:e pass, återigen 7,5 km lätt distans (32.59). Även på detta pass så kändes benen om möjligt ännu segare, det var tydligen inget bra att vara ute och träna hund hela degen mellan 2 löppass (men det gick ju ändå).

Ja, såhär har min dags sett ut. Ikväll så är det dags att lägga sig på soffan och kolla in senaste Wallander (Kuriren), lite godis eller glas kan nog slinka ner:-)

Ovido - Quiz & Flashcards