Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Henrik Tiberg - 24 juli 2009 19:19

Nu är det nära, imorgon så drar vi norr ut för att tillbringa 2 förhoppningsvis härliga veckor på Höga Kusten:-)


Under dessa 2 veckor så kommer det att bli mkt sparsamt med bloggandet, vill klippa bandet till datorn och bara njuta av att vara mig själv för en stund;) Helt utan mig kommer ni dock inte att bli då vi har med oss det mobila internetet, om det nu finns täckning?! Kommer att försöka skriva ner ett par rader då och då men som sagt så blir det model mindre.


Idag så har det mesta handlat om att packa och förbereda sig inför bilresan på ca 50 mil som väntar imorgon, nu känns det som att allt är under kontroll och jag kan koppla av med lite friidrott på TV:n.

Utöver packande och sånt så har det ju självklart blivitt en löprunda också, ett distanspass på 13,8 km (1.00.34). Då detta pass kördes tidigt på förmiddagen så kunde jag känna av att det inte riktigt fanns tillräckligt med vätska och till viss del även brist på energi efter gårdagens tuffa intervaller, lite sega ben kan jag även erkänna att det var:-) För övrigt så var allt OK. På de 4 senaste dagarna har jag fått till 7 (!!!) löppass och ett styrkepass, totalt ca 73 km.


Nu skall jag ta och softa lite på soffan och drömma om morgondagen, eller rättare sagt de kommande 2 veckorna:-)

Ovido - Quiz & Flashcards