Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Henrik Tiberg - 13 juli 2009 18:20

Dagens inlägg skrivs i detta nu när jag sitter framför grillen, med en kall öl och doften från flintasteken:-) Detta är sommar!!!


Inatt så blev det återigen en natt med kass sömn, varför vet jag inte (kan inte skylla på nån hund denna gång)?! Upp komm jag ändå när klockan ringde för väckning kl. 07.00, hade varit påväg att kliva upp redan vid kl. 05 men det var i värsta laget så jag tvingade mig kvar. Anledniingen till denna tidiga morgonen var att det var dags för jobbets hundträning vid Kista, det gick skittbra med både Bonzo & Leffe - en riktig kanondag på den fronten!!!

Efter avslutad hundträning så blev det lite mathandling på vägen hem innan jag kunde avnjuta en lunch bestående av lasagne (överbliven från vätternrundan), efter lunch så passade jag på att vila lite på sängen innan jag var redo att ge mig ut på dagens löppass.

Idag så blev det ett enkelt distanspass, efter världens åskskur, på 13,8 km. Hade till en början grym träningsvärk i baksidorna av låren samt häcken (tänka vad lite styrketräning kan göra), på detta så var det även en stel och småöm högerfot till en början, detta släppte efter hand och andra halvan av dagens pass kändes allt toppen:-) Passet avverkades på 1.01.06


Ja detta är min dag såhär långt, vad kvällen har att bjuda på utöver det som jag nu grillar får vi se!?!? 

Ovido - Quiz & Flashcards