Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Henrik Tiberg - 7 juli 2009 15:05

Nu är första natten på jobbet avverkad och jag kan med lätthet konstatera att jag gjorde ett mkt klokt val när jag körde veckans första tuffa träningspass redan igår innan nattvändan på jobbet var påbörjad, idag skulle det ha varit j..ligt mkt jobbigare att klara av det passet (skulle nog inte fixa det).


Natten på jobbet var mkt lugn, det enda var att vi/ jag hamnade i diskusion med arbetsledningen ang lämpligheten i en ny regel som gäller vårat sätt att jobba vid lgenhetsstörningar. Det är egentligen inte regeln i sig som vi diskuterade utan snarare den oerhört sjukt korkade gråsonstolkningen som Securitas ber mig och mina kollegor att använda oss av!!! Jag kan/ får nog inte skriva vad/ hur detta fungerar men åt helvete korkat är det och jag kommer inte att göra detta.........


Utöver nattens jobb så är det väl ännu inte så mkt att skriva om, fick vid ca kl. 08.30 hoppa ur sängen för att gå ut med en akut skitnödig Bonzo, sen var det bara in och sova igen. Ibland är det jobbigt med hundar....


Nu skall jag ta och fixa lite mackor, matlåda och så ratsa Leffe innan det är dags för dagens enkla distanspass på allt mellan 30-60 min.

Ovido - Quiz & Flashcards