Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Henrik Tiberg - 9 juli 2009 18:27

Idag så skulle jag med lätthet kunnat legat kvar i sängen då klockan ringde för väckning på eftermiddagen, men disiplinerad (dum) som jag är så släpade jag upp min GRYMT trötta och slitna kropp ur sängen.


Anledningen till att jag idag är så j..la trött och seg är nog delvis pga att nästan hela jobbvändan är avvekad, dels har jag haft ett par riktigt tuffa träningspass den senaste tiden och framförallt så beror det nog på att jag hade så sjukt mkt att göra på jobbet inatt. Det var 3 st störningar, det var 3 st larm varav ett konstaterat inbrott och så ösregnade det hela tiden på detta. På det konstaterade inbrottet så fick vi även roa oss med att stå ute i ösregnet och glasa, jag kan lova att det finns lättare saker än detta att göra - allt bara bokstavligen flyter omkring!!!

Skönt att det nu bara är en natt kvar att jobba nu:-)


På träningsfronten så blev det idag ett mkt lätt distanspass, 8,7 km avverkades på 40.27 Segt som attan var det genom hela detta lätta passet.


Nu skall jag dricka lite mera kaffe innan det är dags för nattens jobb, imorgon så skall jag bara njuta av ledigheten:-)

Ovido - Quiz & Flashcards