Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Henrik Tiberg - 15 juli 2009 15:20

Det senaste dygnet har varit allt annat än normalt för mig just nu, och det är inte ens i närheten av slut ännu!

Såhär har det sett ut sedan igår då jag slutade:


  • Hämtade Hannah (Brorsans tjej) med kompis nere vid Väsby station strax innan kl. 24.00, de bodde hos oss över natten.
  • I säng ca kl. 00.40
  • Upp kl. 06.00
  • Frukost och rastning av Leffe
  • Kör Hannah med kompis till Bromma flygplats kl .07
  • Hänger på låset till ICA för att köpa lite frukostfrallor kl. 08
  • Hemma igen kl. 08.25
  • Ratstar Bonzo, Svinto & Nelly
  • kl 08.55 är det dags för dagens första (!!!) mkt lätta löppass, 7,5 km på 35 min (känns riktigt bra)
  • Strax innan kl. 10 så är det dags för frukost nummer 2 på uteplatsen:-)
  • Efter frukost så är det hundrastning, solorunda/ kvalitetstid med Leffe följt av en kortis med gamlingarna.
  • Kl.12.00 så lägger jag mig och somnar nästan per omgående:-)
  • Kl. 15.00 ringer klockan för väckning, sätter i mig en frukost igen. Här är vi nu!!!

På detta så skall jag snart ge mig ut på ännu ett mkt lätt distanspass, en dubbel idag alltså. Det kommer att bli ännu ett mkt lätt pass, kanske till och med kortare än dagens första (vi får se).

Senare idag så är det dags att åka och jobba natt igen, 5 nätter till SEMESTER är vad som väntar!!! Börjar jobba kl. 19.30 (slutar kl. 06.24), en lite DING DING VÄRLD alltså:-) Tur att det inte alltid är såhär, det är snart semester så jag överlever;)

Ovido - Quiz & Flashcards