Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Om 1 vecka så är man igång!!!

Av Henrik Tiberg - 23 maj 2009 14:57

Nu börjar det närma sig Stockholm Marathon på allvar, om jag tänker på vad jag gör om exakt 1 vecka så är jag ute och springer på Sthlms gator:-) Närmar mig förhoppningsvis 15 km passering (kl. 14.58 nu)!!! Skall bli riktigt kul, spänande och nervöst att se hur det går och känns om en vecka!!


Natten som gick på jobbet var fick jag en hel del extra att göra då en kollega till mig hade den stora oturen att drabbas av en massa skittlarm, till en följd av detta så halkade hon efter ordentligt med sina ronder. Jag plockade då en hel del av de ronderna som ligger i närheten av de jag har och så var det bara att köra, kul med lite nya marker ibland. Denna natten gick riktigt fort då man ju hade lite mera än vanligt att göra.


Idag så är det träningsdags igen, 40' i marafart (ca 3.55-4.00 min/km). Då jag har sovit ganska så illa denna dag (pissnödig flera ggr under sovandet) så kan det nog bli en anning segt, vi får väll se?!?! Rapport från passet kommer när det är gjort (hoppas jag).


Nu så är det väl dags att fixa lite igen med mackor och sådant.



 
 
Ingen bild

Draken

23 maj 2009 17:56

Kallas igårkväll för orutinerat!? Kul att du fått tag på en rejäl hund! Lycka till m uppladdningen!!!

 
Ingen bild

svinto

24 maj 2009 15:13

Draken > Jo det kan man helt klart kalla orutinerat;)
Ja, det känns verkligen kanon att fått tag på lilla Leffe. Som det känns nu så är det nog bara jag (och Madde) som kan begräns hur j..la bra han kan bli:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Tiberg - 12 april 2010 19:54

Då var det dags att byta plats på bloggen igen då!   Här är den nya adressen som ni skall spara och lägga på minnet:   http://henriksvinto.blogspot.com/ ...

Av Henrik Tiberg - 11 april 2010 20:08

Insåg helt plötsligt att det är en hel vecka sedan dess att jag senast skrev någonting här!!! Det är ju inget bra, men det finns flera förklaringar till detta. Vi har under den gågna veckan varit utan internet stora delar av tiden (comhem strular/ ar...

Av Henrik Tiberg - 4 april 2010 08:51

av ytterligare en baksida av att inte få träna som jag brukar och vill! Jag kan inte längre fortsätta att trycka i mig en massa mat, godis osv... Nu sätter sig detta!!!   Sedan senast så har det väl egentligen inte hänt sådär jättemkt att skriva ...

Av Henrik Tiberg - 2 april 2010 08:08

Idag är det 1 vecka sedan dess att jag fick lämna Danderyds Sjukhus med stränga order om att undvika ALLA former av fysisk ansträngning, skulle dessutom vila! Hade jag själv fått bestämma så hade jag ju åtminstone kunnat jobba i lugnan ro och sedan u...

Av Henrik Tiberg - 30 mars 2010 17:04

Än så länge går det rätt så bra att få dagarna att gå framåt såhär i sjukskrivningstider. Både igår Måndag och idag Tisdag så har det blivitt knappa halvdagar med träning av Leffe, igår var jag ute på Kista brukshundklubb och körde igenom honom i s...

Ovido - Quiz & Flashcards