Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Henrik Tiberg - 22 maj 2009 18:31

Nedtrappningen för att hitta toppformen till nästa lördags Sthlm Marathon fortsätter, om jag lyckas kommer vi ju snart att få se:-)


Igår kväll när jag kom till jobbet så upptäckte jag att jag blev tvungen att jobba 12 timmar istället för vanliga 11 timmar, röda dagar innebär tyvär allt som oftast att jag måste åka på en upplåsning det sista jag gör på morgonen - så även denna morgon:( Det suger men inte mkt att göra åt detta, det är ju inte så ofta som tur är. Kom väl i säng först framår kl. 08.30 imorses så det blev att sova lite längre denna dag (till kl. 15.30), tur att det var planerad vilodag idag då!


Idag så blev det istället för träning en resa ner till Ica för att fylla upp matförådet lite, mat är gott!!! Annars så har det väl inte hänt nåt speciellt.


Imorgon så är det återigen träning att se fram emot, uppv. 5 min följt av 40 min i marafart och så en liten nätt nedjogg på 5 min.


Nu skall jag dra till jobbet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards