Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Henrik Tiberg - 26 maj 2009 21:13

Ännu en dag med löpvila är snart till ända, börjar bli en ful ovana nu;) (men helt enligt planen)


Idag så var första lediga dagen då gårdagen ju ägnades åt att försöka vända på dygnet och jag jobbade ju ändå stora delar av gårdagen, så detta får räknas som första lediga dagen. Bara för att chocka kroppen i vändningarna så klev jag idag upp redan kl. 07.00 (!!!!), stekte lite ägg till mackorna och smuttade på kaffet i lugnan ro medans de andra i hemmet sov, så lugnt och skönt:-) Eftersom jag vaknade så pass tidigt så tyckte jag att det var lika bra med ett hundträningspass, sagt och gjort så packade jag in mig själv, Bonzo & Leffe i bilen för att åka över till södra sidan om stan - närmare bestämt Tullinge. Körde här igenom de båda grundligt i sommarvärmen, de skötte sig helt OK båda två.

Efter att ha tränat klart så åkte jag hem och hämtade upp Madde innan vi åkte och käkade lunchbuffe på en kinarestaurang här i Väsby, GOTT!!!


Eftermiddagen och kvällen har ägnats åt lite hundrastning, fixande i lägenheten (ny dörr inhandlad & insatt & nya dörrhandtag). Inte mkt mer att skriva nått om.....


Nu är det inte lång tid kvar tills Lördag, då j..lar skall jag springa mitt livs snabbaste marathonlopp:-)

Imorgon så är det träning som gäller igen, 15 min i marafart + kort uppvärmning/ nedjogg, knappt att detta kan kallas träning?!?!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards