Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Henrik Tiberg - 29 maj 2009 10:17

Kommer att bli lite mindre skrivet nu under helgen, kommer ju vara ute och springa + att mina föräldrar är här på besök:-)


Snabb sammanfattning av gårdagen dock, Bonzo missade sin uppkörning då han var för het i transporten av busen efter överfallet (bara att göra ett nytt försök att visa hur det skall se ut om en månad igen:-)). Hämtade ut nummerlappen redan igår på vägen hem från Tullinge, skönt att he det gjort. Annars så handlade det mest om hundträning och pastaladdning igår:-)


Idag så skall jag snart ut på ett mkt lätt pass, 3' uppv - 10-12' 42 kp - 2' nedjogg. Sen blir det ut och roa föräldrarna lite och även vila, ladda med pasta!!!! Imorgon så smäller det ju som sagt!!!


Min tanke med loppet imorgon är att i värmen försöka hålla en fart på 4.00 min/km, detta kommer att ge ett nytt pers på SUB 2.50 om det håller hela vägen. Hoppas på att det håller!!!! Som det känns nu idag så känner jag mig bättre i kroppen än på mkt, mkt länge:-) Hoppas att det känns bra imorgon oxå!!!!


Nu är det dags att sätta lite fart här!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards