Alla inlägg den 28 september 2009

Av Henrik Tiberg - 28 september 2009 18:35

Kan väl passa på att delge er min träning från denna dagen såhär innan det är dags att dra till jobbet.


Idag så blev det ett vanligt enkelt distanspass i solskenet, när jag drog ut på detta pass strax efter 11.30 så var jag inte alls säker på hur långt det skulle bli utan var öppen för allt mellan 30-60 min beroende på känslan. Väl ute så kände jag direkt att benen och kroppen var på riktigt bra löphumör idag, luften likaså. Kände, trotts att jag tog det mkt lugnt, att det gick skapligt fort. Eftersom det kändes såhär bra så valde jag den längre varianten av runda idag, det blev Väsby runt med långa vägen hem via Infra C, totalt blev det 13,8 km på 59.00 (4.17 min/km).

Ett riktigt skönt pass helt enkeltGlad!


Imorgon så väntar ett tuffare kvallitetspass igen, 3*3000 m med ca 2-3' ståvila - detta skall gå i milenfart (ca 3.30 min/km). Hoppas att det inte blir så blåsigt som det hotat om!?


Nu skall jag dra till jobbet, 1:a natten av 4:a väntar!

Av Henrik Tiberg - 28 september 2009 09:25

Med tanke på att jag ju valde att jobba extra 2 nätter denna ledighet (blir nya skor nästa lönGlad) så blev den ju mkt kortare än normalt, detta skall dock inte vara några bekymmer då jag ju bara jobbar 4 nätter nu innan det väntar 14 dagars ledighet (fripass).

Igår så var det en extremt lugn dag, gjorde absolut så lite som det bara var nödvändigt! Vi var ju iväg på en mkt trevlig, anningen blöt och sen brölloppsfets på Lördagskvällen. Kom i säng vid 03.30 natten mot Söndag, lite smådragen och jättemättGlad Festen var kanontrevlig!!!


Idag så blir det som vanligt de dagar jag kliver på, fixa lite inför jobbet, springa en runda m m

Kommande ledighet så skall vi åka ner till Hjo för att vara med på min systerdotters dop, skall bli jättekul attse lilla Felicia igen (det var allt för länge sedan nu!!).


Nu skall jag fixa hundarnas mat så att det inte gör upplopp här hemma!!!

Ovido - Quiz & Flashcards