Alla inlägg den 3 september 2009

Av Henrik Tiberg - 3 september 2009 18:38

Måste bara säga att det funkade bra med dagens fartlekspass:-)


13,8 km på 58.49 med en mängd spontana fartökningar, totalt ca 20 min snabbt. Av den befarade sjukdomen så kände jag ingenting alls under passet, j..ligt skönt:-)


Nu är det bara att hoppas på att denna känslan håller i sig!!!

Av Henrik Tiberg - 3 september 2009 15:09

Bara 1 natt kvar att jobba nu!:-)


Idag så har det varit ännu en dag med riktigt dålig sömn:( Jag kände/ har kännt varje morgon denna jobbvända att jag blivitt torr och anningen irriterad i halsen på morgonkvisten (sista timman på jobbet), detta har dock varit borta då jag klivitt upp på eftremiddagen. Idag så har det dock varit sämre, jag har ena stunden fått ligga med täcke och nästa stund utan för att jag om vart annat svettats & fruset! Halsen har varit irriterad och igenkorkad hela dagen, anningen bättre nu dock!? Har till följd av detta inte sovit speciellt många timmar:(

Vet inte om jag börjar bli sjuk eller om detta bara är att jag känner efter för mkt inför helgen, sömnen kan bero på att jag började fundera på hur f.n gör jag med Bellmanstafetten nu då!? Jag skall ju springa (minst) 3 sträckor + att jag är den som är annsvarig för det praktiska vad gäller våra 4 lag från jobbet! Vad händer om jag blir sjuk!!! Nä, det går helt enkelt inte för sig!!!

Jag skall snart fixa lite inför jobbet innan det är dags för att ge sig ut på ett Fartlekspass på ca 60 min, om det känns OK vill säga! Den som lever får se:-)

Ovido - Quiz & Flashcards