Alla inlägg den 7 september 2009

Av Henrik Tiberg - 7 september 2009 21:26

Äntligen får jag sätta mig ner, har ägnat hela eftermiddagen och kvällen åt att arbeta här hemma!!! Objektet för detta arbete är vårat badrum, det behöver en ansiktslyftning. Att göra en fullständig renovering lockar men det är ju j..ligt dyrt så det får vänta ett tag (måste spara lite pengar), i väntan på detta så blir det nu ett ansiktslyft. Vi har kastat ut badkaret och gjort den hörnan där detta stod till en duschhörna och tvättmaskinsplats, detta gör ju att vårat lilla badrum helt plötsligt känns mkt större:-)

Nu är det bara att vänta på att Madde har målat väggarna och taket innan det blir helt i ordningställt med lite nytt möblemang, kommer att bli som nytt!!!

Utöver dagens arbete här hemma så har jag under morgonen/ förmiddagen varit iväg på jobbets hundträning, måste ju dressera Leffe så att han blir ännu bättre. Även Bonzo fick köra lite, han verkligen njuter av att få träna med sin älskade husse nu när han fått konkurens av Leffe.

Efter lunch så blev det en mkt lätt löprunda med Leffe, 7,5 km (34.07). Valde pga förkylningen att ta det jättelungt idag, det känns som att förkylningen är påväg ut ur min kropp.

Imorgon så är det dags för ett kvalitetspass igen, 8-10* 1000 m, pj 100 m, dessa intervaller skall dock inte vara i maxfart utan ganska så lätta (ca 3.35 min/km). Återstår att se hur de känns!?

Annars så är det röntgen för Leffe som gäller imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards