Alla inlägg den 23 september 2009

Av Henrik Tiberg - 23 september 2009 18:43

Nu skulle jag egentligen ha varit ledig i 5 dagar men som jag skrev igår så har jag tagit på mig att jobba lite extra, 2 nätter (22 timmar). Bara att bita i det sura.....


Idag så har jag sovit lite bättre än de 2 första dagarna, känns riktigt bra. När jag väl vaknade idag så var det bara att sätta i sig en frukost och sedan fixa lite mackor och rasta hundarna innan det var dags för dagens träningspass, ett lättare (men lite längre) distanspass på 1 timma - På denna tiden (1.00.50) så han jag 13,8 km. Dagens pass kändes helt OK, lite stel i fotlederna (och benhinorna?!) och höger höft till och från under passet men som helhet ett mkt skönt pass.

Nu är det bara att dra på sig uniformen för att ta sig ann denna natten!!!

Ovido - Quiz & Flashcards