Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Dags att jobba lite igen!

Av Henrik Tiberg - 21 december 2009 10:35

Nu är denna minst sagt stressiga ledigheten slut och jag kan nu gå tillbaka till jobbet för att försöka finna lite lugn inför Julen  . Det som väntar nu är 4 nätter, jobb på julafton alltså! Idag så blir det lite extra lång natt då det är möte innan jobbet som gäller.


Igår så blev det ett pass på ca 80 min (16 km) i djup nysnö och kraftigt snöande, det var både tungt och omöjligt att få upp lite fart. Utöver gårdagens träning så hade vi över ett par vänner på ett minijulbord (lilla julafton) samt att man passade på att kolla på film (Flickan som lekte med elden), annars så försökte åtminstone jag att ta det lite lugnare då det var min sista lediga dag och det hade ju inte riktigt funnits tid till lugn tidigare under ledigheten.


Nu skall jag ta och fixa hundarnas mat så att vi kommer ut nån gång idag, jag tänkte att jag skulle hinna med 60 minuters fartlek innan jobbet/ mötet så det är väl bäst att sätta lite fart!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Tiberg - 12 april 2010 19:54

Då var det dags att byta plats på bloggen igen då!   Här är den nya adressen som ni skall spara och lägga på minnet:   http://henriksvinto.blogspot.com/ ...

Av Henrik Tiberg - 11 april 2010 20:08

Insåg helt plötsligt att det är en hel vecka sedan dess att jag senast skrev någonting här!!! Det är ju inget bra, men det finns flera förklaringar till detta. Vi har under den gågna veckan varit utan internet stora delar av tiden (comhem strular/ ar...

Av Henrik Tiberg - 4 april 2010 08:51

av ytterligare en baksida av att inte få träna som jag brukar och vill! Jag kan inte längre fortsätta att trycka i mig en massa mat, godis osv... Nu sätter sig detta!!!   Sedan senast så har det väl egentligen inte hänt sådär jättemkt att skriva ...

Av Henrik Tiberg - 2 april 2010 08:08

Idag är det 1 vecka sedan dess att jag fick lämna Danderyds Sjukhus med stränga order om att undvika ALLA former av fysisk ansträngning, skulle dessutom vila! Hade jag själv fått bestämma så hade jag ju åtminstone kunnat jobba i lugnan ro och sedan u...

Av Henrik Tiberg - 30 mars 2010 17:04

Än så länge går det rätt så bra att få dagarna att gå framåt såhär i sjukskrivningstider. Både igår Måndag och idag Tisdag så har det blivitt knappa halvdagar med träning av Leffe, igår var jag ute på Kista brukshundklubb och körde igenom honom i s...

Ovido - Quiz & Flashcards