Alla inlägg den 11 december 2009

Av Henrik Tiberg - 11 december 2009 18:09

Nu har även denna ledigheten gjort sitt och det är dags för 5 nya friska nätters arbete! Hoppas på en givande jobbvända med lagom mycket att göra.


Idag så har det varit som alla andra dagar då jag skall kliva på och jobba, rasta hundar, fixa med matlådan osv... Madde har haft huset fullt av vänner så det har blivitt sällskap, trevligt, här hemma (tyvärr så blev det väl lite si och så med min sömn innan jobbet, dock lite vila).


På träningsfronten denna dag så har det blivitt 8,7 km löpning (38.57) följt av styrketräning i form av cirkelträning (35 min), under löpningen så kan jag erkänna att jag kände mig ganska så trött och seg i benen (känns att det blivitt ca 17 mil på 12 dagar nu!!!).


Imorgon så väntar kvalitetspass nummer 3 för denna veckan då jag vaknat, återstår att se hur segt det blir efter en första natt på jobbet!?

Ovido - Quiz & Flashcards