Alla inlägg den 9 december 2009

Av Henrik Tiberg - 9 december 2009 16:41

Har i stort sett gjort mig helt klar för kvällens julbord/ julfest med jobbet, nu fattas bara att dra på mig kvällens kläder men det kan vänta ett litet tag till då jag inte skall åka riktigt än.


Idag så har det varit en späckad dag (som vanligt), en trött sådan också. Efter gårdagens pass så hade jag svårt att somna och sov över lag riktigt kass inatt, som vanligt efter ett tuffare pass  . Nu är det ingen ide att hänga upp sig vid detta, jag överlever ju ändå!

Under förmiddagen så blev det en längre runda med hundarna innan det var dags för en lättare löprunda, 8,7 km på 39.36 Det var grymt trötta och sega ben, ja hela kroppen var trött på dagens pass, jag kan nästan likna känslan medsista milen på maran!!!

Efter en lunch så bar det av ut till Kista för att träna lite hund på jobbets hundträning, det märktes att det var ett tag sedan man fick träna med Leffe (pga sjukdom) då han var mer taggad än vad jag önskade - lite smått olydig till och från  . Efter att ha kört ett tag så landade han till slut och vi kunde avsluta på topp även denna gången, hade det inte varit så hade jag hållit på ännu  .

På vägen hem från hundträningen så passade vi på att fylla lagret med hundmat ordentligt inför Jul och Nyår.


Väl hemma så har jag passat på att damsuga lite och fixa mig inför kvällen, sminka och sånt - NOT! En dusch räcker gott! Nu är det snart dags att åka och ÄTA en MASSA JULMAT, Oj vad GOTT det skall bli!!!

Ovido - Quiz & Flashcards