Alla inlägg den 2 december 2009

Av Henrik Tiberg - 2 december 2009 18:15

Jaha, då var det slut på 2 veckor med dagsliv  . Ikväll så väntar återigen lite nattarbete, tillbaka till vardagen helt enkelt (5 nätter väntar).


Idag så har det blivitt en underbart skön löprunda i solskenet, 11,5 km på 50.09 (4.22 min/km) blev det. Lika tungt och segt som det blev igår kväll, lika lätt och skönt var det idag!?! Jag bara sprang omkring och njöt, bromsade mig faktiskt fram. Efter avslutat löppass så var det tänkt att jag skulle kört ett styrkepass, men då vi saknade varmvatten hemma och jag pga detta skulle få låna svärmors dusch (tar en massa extra tid) så valde jag idag att skippa detta pass.

Efter att ha ätit lite så var det dags för att rasta av lite hundar, fixa lite mackor och sånt inför jobbet.


Vid ca kl. 15 så kom en garnne (målare) över och slängde upp våra nya fina tapeter i hallen, nedan kan ni se förändringen som skett  :


Hallen steg 1:

Hallen steg 2:

  

Hallen steg 3, KLART!!!:

  


För övrigt så har tyvärr Leffe lite ondare idag igen, varför vet vi inte!? Det har ju gått konstant i snigelfart åt rätta hållet, får väl tyvärr acceptera något litet bakslag vissa dagar också (det gör ju dock ont att se lillen ha ont).

Ovido - Quiz & Flashcards