Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Henrik Tiberg - 26 augusti 2009 23:00

Sådär då, första jobbvändan (5 nätter) efter semestern avklarad, nu kan man njuta av 5 dagars välförtjänt ledighet:-)


Idag så har det, som sig bör de dagar jag vänder på dygnet, varit mkt lugnt. Jag har egentligen inte gjort någonting intressant att skriva om, ratstat hundarna, handlat lite, hämtat ut nya grillbrännaren och haft lite fikabesök (trevligt). Kollade på en film nu ikväll, Dolans Cadillac, som var helt OK.

Ja, så spännande har min dag varit - Inte ens träning har det blivitt idag!!!


Vad kommer då hända under denna ledighet?

Imorgon så skall jag ge mig ut på riktigt hal is då det är dags för att tävla igen. 3000 m är det tänkt att jag skall springa, f.n det är farter som jag inte har kört i på ca 1,5 år så det kan ju gå hur som helst med det!?!?

Annars så är det skyddsträning med Leffe Lördag & Söndag samt en hel del träning som kommer att gälla denna ledigheten, ganska så vardagligt alltså;)

Ovido - Quiz & Flashcards