Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Henrik Tiberg - 14 augusti 2009 23:27

Idag så har det inte hänt så speciellt mkt att skriva om.


Vaknade runt 07.30 som vanligt, åt frukost, rastade hundar, städade lite, joggade en kort runda med Leffe (5,5 km) innan det var dags för lunch och sedan lite kaffe på uteplatsen.

På eftermiddagen så blev det lite hundträning och annars egentligen ingenting annat än att bara koppla av, semesterlugn alltså:-) Så fortsatte även kvällen, efter lite grillade kottletter och klyftpotatis så var det dags för tvsoffan och en film:-)


Imorgon så är det tävlingsdags igen, Midnattsloppet 10 km är det som gäller då. Undra jag om det funkar att springa fort då!? Jag kände mig igår grymt seg och stel, ngt bättre idag och förhoppningsvis bra imorgon då:-) Jag förväntar mig dock ingen bättre tid imorgon utan jag har istället ett för mig nytt mål imorgon, jag skall verkligen göra allt för att inte öppna för hårt som jag brukar. Första km få hellre gå på 3.40 än under 3.20 som det brukar bli, jag skall alltså bromsa mig fram till en början då jag känner att jag har blåst på för hårt allt för ofta och fått sota för detta mot slutet (eller redan halvvägs) - Skall bli spännande och se hur detta funkar!?!? 

Ovido - Quiz & Flashcards