Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Henrik Tiberg - 25 augusti 2009 18:25

Nu är det bara 1 natt kvar att jobba:-)


Det har ju gått riktigt bra att komma igång igen efter semestern, synd bara att det blivitt lite sämre sömn de sista 2 dagarna (första 2 var toppensömn) vilket känns:( Men nu är det ju bara den sista natten kvar och imorgon så kan jag ju slappa mig pigg igen!!!


Natten som gick var återigen lugn, jag roade mig åt att fixa lite med info inför Bellmanstafetten. Vi kommer att ha 4 lag från jobbet (20 man) och jag har tagit på mig att styra upp detta, samanställde lite viktiga saker som kan vara bra att veta, bestämde en mötesplats (och tid) samt satte ihop lagen (med hjälp av kollegorna såklart). Nu är det bara att hoppas på att vi får fint väder nästa helg så kommer detta att bli j..ligt kul:-)


Idag så har jag tagit det luuuugnt, det enda jag egentligen gjort är att titta på Madde när hon damsög och så har jag sprunget ett lättare distanspass på 1 timma (13,8 km) - lite småsegt första halvan innan kroppen var igång igen efter gårdagens vilodag, slutet var dock helt OK.


Nu skall jag ta lite mera kaffe innan det är dags för jobbet igen (fan vad jag är godissugen!!!!).

Ovido - Quiz & Flashcards