Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Halvvägs!:)

Av Henrik Tiberg - 20 januari 2010 14:56

2 nätter av 4:a är nu avverkade på jobbet, denna gågna natten var mkt körigare än vad den första var!!! 2 st larm på förkvällen och hela natten är förstört nu för tiden, ja det räcker fakriskt med ett larm för att det skall skita sig (där kan vi snacka om minimal felmarginal!!!).

Jag har alltid sagt att de skall få bära bort mig från den tjänsten som jag kör (har trivits så bra) men nu börjar jag känna att det suger att gå till jobbet och alltid göra ett dåligt jobb även om jag jobbar stenhårt och gör allt vad jag kan för att det skall bli ett bra jobb, det är liksom omöjligt att göra det bra när förutsättningarna tas bort!! Jag har försökt låta bli att bry mig men har allt för stor moral gentemot de jag jobbar åt (inte för) för att kunna sopa detta under mattan, jag jobbar på att sänka moralen för det verkar krävas!!!


Såja, det var dagens gnäll!  

Utöver jobbet så har det väl inte hänt så värst mycket, det blev lite backlöpning innan jobbet igår (som planerat). 2*300- 275- 250- 220- 200 m backar med uppvärmning och nedjogg gav totalt 14,5 km och ganska så trötta ben som protesterade då jag kom till jobbet och började med att gå i en backa  .


Idag så blir det ett lättare distanspass på 40- 60 min, får se vad benen och ev. Leffe säger innan jag spikar distansen!?

Imorgon så kommer jag att inviga mitt 10 ggrs kort på gymmet för att springa en massa snabba 400-ingar på deras band, mitt är ju sönder och väntar på att repareras.

Nu är det dags att sätta lite fart!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Tiberg - 12 april 2010 19:54

Då var det dags att byta plats på bloggen igen då!   Här är den nya adressen som ni skall spara och lägga på minnet:   http://henriksvinto.blogspot.com/ ...

Av Henrik Tiberg - 11 april 2010 20:08

Insåg helt plötsligt att det är en hel vecka sedan dess att jag senast skrev någonting här!!! Det är ju inget bra, men det finns flera förklaringar till detta. Vi har under den gågna veckan varit utan internet stora delar av tiden (comhem strular/ ar...

Av Henrik Tiberg - 4 april 2010 08:51

av ytterligare en baksida av att inte få träna som jag brukar och vill! Jag kan inte längre fortsätta att trycka i mig en massa mat, godis osv... Nu sätter sig detta!!!   Sedan senast så har det väl egentligen inte hänt sådär jättemkt att skriva ...

Av Henrik Tiberg - 2 april 2010 08:08

Idag är det 1 vecka sedan dess att jag fick lämna Danderyds Sjukhus med stränga order om att undvika ALLA former av fysisk ansträngning, skulle dessutom vila! Hade jag själv fått bestämma så hade jag ju åtminstone kunnat jobba i lugnan ro och sedan u...

Av Henrik Tiberg - 30 mars 2010 17:04

Än så länge går det rätt så bra att få dagarna att gå framåt såhär i sjukskrivningstider. Både igår Måndag och idag Tisdag så har det blivitt knappa halvdagar med träning av Leffe, igår var jag ute på Kista brukshundklubb och körde igenom honom i s...

Ovido - Quiz & Flashcards