Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Henrik Tiberg - 4 januari 2010 21:42

Så skönt att få njuta av lite lediga dagar igen, 4 st har jag nu framför mig  .


Även den sista natten på jobbet var ganska så lugn, 3 st larm (min nya vardag!?!?) men annars lugnt och stilla.


Idag så har det bara blivitt knappt 4,5 timmars sömn, vill ju kunna somna ikväll (vända dygnet). Detta gör ju att man känner sig lite lätt mossig i skallen denna dag men då kan man ju passa på att göra alla tråkiga saker som att handla, städa m m, det är just detta jag har ägnat denna dag åt plus att vi var och kollade in hur isen på Norrvikensjön ser. Tanken är att vi skall iväg och åka skridskor och skidor där imorgon, jag & Leffe tar skridskorna medans Madde & Nelly får ta skidorna (gamlingarna får vara hemma och vila).


Tränat har jag ju självklart hunnit med att göra även denna dag, 11,5 km distans (51.35 min) tillsammans med Leffe. Det är sjukt kul att springa med honom då han verkligen strålar av glädje när vi är ute och springer, en hund helt i min smak  !!!


Nu skall jag inta sänge för att ligga och glo på lite TV.

Ovido - Quiz & Flashcards