Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Henrik Tiberg - 14 januari 2010 09:29

Igår så var det möte på jobbet angående hur det ser ut nu sedan dess att 1 bil lades ner och vi fick mer att göra, jag hade väl hoppats på att detta möte skulle ge någonting men kan nu enkelt konstatera att - DET GAV INTE MIG ETT SKITT!  


Jag vill inte skriva för mycket om detta men är det bara jag som är dum i huvudet och inte fattar eller vad är det som är fel, skall inte alla kunder behandlas lika!? Om en bil har mera uppdragstid gentemot kunder än vad den har arbetstid så måste väl ändå någonting göras åt detta direkt då det upptäcks!?

Jag har påtalat detta probelm nu under 1 dygns tid utan att egentligen få en annan reaktion än att det är väl inget att gnälla om (från vissa kollegor) och att det fixar vi på skit (kanske) eller bara en massa luddiga undvikande svar, hur och vad jag skall göra!?!? Jag får helt enkelt skita i hur det ser ut och bara köra på och blunda för det, jag tänker inte längre bry mig om hur det ser ut utan jag gör mitt bästa och sen får nån annan ta smällen om hur j..la illa det ser ut!!! Nu har jag sagt mitt angående hur illa det ser ut, jag har till och med lämnat in det svart på vitt (på papper) och ändå händer INGENTING så där tar mitt ansvar helt enkelt slut!!!!


Sådär, nu fick jag avreaggera mig lite  .


Annars då, jo det blev som planerat en lättare löprunda till mötet igår. 14,1 km från dörr till dörr, en riktigt skön runda som jag kanske upprepar till helgen fast då T&R.

Kvällen spenderades på sängen framför TV:n, kollade in Sommar med Göran. Jag hade trott att den skulle vara bättre, den var ganska så medioker enligt mig.


Idag så skall jag se till att jogga en sväng med Leffe under förmiddagen för att sedan åka ut på en liten fixrunda (hundmatsinköp m m) innan det är dags för att besiktiga bilen. Ikväll så drar jag till Sättrahallen för att springa lite snabba intervaller med klubben, ja det är min dag i korthet.

Ovido - Quiz & Flashcards