Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Henrik Tiberg - 19 februari 2010 09:36

Efter att ha varit sängliggande i 2 dygn med feber och halsont så kändes det idag riktigt skönt att vakna upp och må bättre.

Febern är nu helt ur kroppen, i och med detta även den värk jag haft i kroppen till följd av just febern. Halsen känns också den mkt bättre, jag får nu känna efter när jag sväljer för att känna av den svullnad jag hade (och delvis har) kring höger halsmandel. Hoppas nu bara på att det inte blir något bakslag, det tror jag dock inte. Sen så kanske jag inte skall sitta här och vara allt för positiv innan jag har kommit igång ordentligt, får väl testa hur jag egentligen mår genom att ta en runda med hundarna efter frukosten.


Annars så har det inte hänt ett skitt, jag har ju legat i sängen som sagt. Plöjde igenom 2 & 1/2 film på Canal+ igår innan OS sändningarna komm igång, spännande dag!

Ovido - Quiz & Flashcards